Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, dat kan als uw bestelling nog niet is verwerkt of verzonden.
Houd daarnaast rekening met een langere levertijd. Bijvoorbeeld in het volgende geval: als je een duurder product wilt, moet je bijbetalen en wordt je gewijzigde bestelling pas verzonden als wij je betaling hebben ontvangen.
Wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Hé, dat is mogelijk. Hier zijn 2 mogelijke scenario's:
1-Je bestelling staat nog op hairx-nl
2-U heeft uw bestelling al ontvangen.
- Je bestelling staat nog op CoolCurl.nl.
Als u al heeft besteld, maar uw product nog niet is verzonden, kunt u uw bestelling eenvoudig annuleren.
Let op: Heb je het product dat je wilt annuleren gekocht met een persoonlijke kortingscode? Meld dit dan bij de Klantenservice. Je kortingscode wordt niet uitbetaald, maar je ontvangt gewoon een nieuwe persoonlijke kortingscode van ons.
Is de klantenservice gesloten? Stuur een e-mail (info@hairx-nl) of neem contact op met de Klantenservice als ze weer open zijn.
Het kan zijn dat je in de avond een bestelling wilt annuleren, maar de Klantenservice is dan gesloten. Dan kan het zijn dat uw bestelling alsnog wordt verzonden. In dit geval kunt u de bestelling kosteloos retourneren. Neem dan eerst contact op met onze Klantenservice.
- U heeft uw bestelling al ontvangen.
Als je je bestelling al hebt ontvangen en deze wilt annuleren, valt dit onder het retourproces. Hier vindt u alle informatie over het retourneren van uw bestelling.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Wij willen u vragen ons retourformulier in te vullen. Zo kunnen wij uw retour snel verwerken. U bent daartoe echter niet verplicht. Vervolgens voeg ik het retourformulier bij het product en eventueel een kopie van uw aankoopbewijs in een verzenddoos.
Als u de doos waarin het product zit en het bijbehorende beschermmateriaal heeft weggegooid, zult u zelf op zoek moeten gaan naar een vervangende doos en beschermmateriaal. Stuur de doos met het retourformulier, de kopie van het aankoopbewijs en het product goed verpakt naar:
hairx-nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij CoolCurl.nl aankomen. Denk er dus over na of u uw zending aangetekend en verzekerd wilt versturen. Zorg er ook voor dat u de zending voldoende frankeert, anders kunnen wij deze niet aannemen.
De retourzending wordt binnen 3-5 werkdagen door ons verwerkt.
Tijd om te leveren
Nederland (1-2 werkdagen)
België, Duitsland & Luxemburg (1-3 werkdagen)
Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zweden, Spanje, Polen, Tsjechië, Servië, Montenegro, Sierra Leone, Finland, Griekenland, Turkije, Portugal en Cyprus. ( 2-5 werkdagen)
Zwitserland, Noorwegen, Ierland, San Marino, Letland en Estland
( 2-6 werkdagen)
Verenigde Staten, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland
(6-8 werkdagen)
Andere landen
(6-15 werkdagen)